Werken richting een datagedreven toekomst


19 september

15.30 – 17.00 uur

Restaurant De Twee Provinciën

Dat jouw organisatie naar een hoger niveau getild kan worden door middel van het gebruik van data daar ben je wel van overtuigd. Maar hoe dat te doen is een tweede.. Een grote uitdaging voor menigeen.
 
Kom naar ons evenement voor een ieder die met data van doen heeft en ontdek hoe datagedreven werken jouw organisatie kan transformeren!  Leer van en luister naar de aanwezige experts, netwerk met gelijkgestemden en ga huiswaarts met praktische inzichten die direct toepasbaar zijn. Mis deze kans niet om inzichten op te halen hoe met het gebruik van data je organisatie te innoveren en te transformeren. De middag draait om het gebruik van data in organisaties, in de operatie, in de besluitvorming, in de bedrijfsvoering.
 
De sprekers op deze middag zijn Jaap Wieringa, hoogleraar bij de vakgroep Marketing van de University of Groningen en onderzoeksdirecteur van het Customer Insights Center (RUGCIC) met de academische insteek en Mark Julsing, manager Monitoring en Informatie bij de directie Maatschappelijke Ontwikkeling (DMO) van de Gemeente Groningen met de praktijkvoorbeelden en de pragmatische kant. Bas Baalmans is de host van de middag. 

Dit event is volgeboekt of al geweest. Je kunt jezelf aanmelden voor de wachtlijst en ontvangt automatisch een mail zodra er plek vrijkomt.

Mail ontvangen wanneer er weer tickets beschikbaar zijn?

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Werk je bij een lid van Samenwerking Noord?
Dan mag je altijd gratis deelnemen.

Geen lid? Kies dan het niet-ledenticket (niet altijd beschikbaar)

Wie zijn lid? Lid worden

Wil je afmelden?

Dat kan tot 24 uur van tevoren, maar het liefst zo snel mogelijk.

Afmelden

Over dit event

Jaap Wieringa is als hoogleraar verbonden aan de vakgroep Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen. Daarnaast is hij onderzoeksdirecteur van het Customer Insights Center (RUGCIC). Wieringa heeft ruime onderwijservaring op alle academische niveaus en doceert veel aan professionals via University of Groningen Busines School (UGBS).  Hij is co-auteur van verschillende boeken, waaronder “Modeling Markets”, “Advanced Methods for Modeling Markets” en “Creating Value with Data Analytics in Marketing” en publiceert regelmatig in de toptijdschriften in marketing.  Zijn belangrijkste onderzoeksinteresses zijn: Data Science, Marketing Analytics, Marketing Dynamics, Machine Learning en Artifical Intelligence.
 
Mark Julsing is manager Monitoring en Informatie bij de directie Maatschappelijke Ontwikkeling (DMO) van de gemeente Groningen. Hij heeft uitgebreide ervaring in het opzetten en managen van data- en analytics teams in diverse organisaties, waardoor deze organisaties beter, sneller en met meer vertrouwen data-gedreven beslissingen kunnen nemen. Daarnaast is Mark co-auteur van verschillende boeken, waaronder “Onderzoek doen”, “Zo doe je onderzoek”, “Praktijkgericht onderzoek” en “Basisboek methoden en technieken”.

Programma

15:00 Inloop met koffie

15:30 Spreker Jaap Wieringa – RUG

16:15 Spreker Mark Julsing – Gemeente Groningen

17:00 Borrel

Locatie & parkeren

Locatie

Parkeren

Nog niet bekend

Heb je vragen?

Via onderstaande links kunnen we je verder helpen als je vragen hebt over events.

FAQ

Werk je bij een lid van Samenwerking Noord? Dan mag je altijd gratis deelnemen.

Geen lid? Kies dan het niet-ledenticket (niet altijd beschikbaar)

Wie zijn lid? Lid worden