Slimme samenwerking bij digitale herinrichting


10 april

15.00 – 17.00 uur

Flex Café van Firda, Leeuwarden

Fusies brengen zowel technische als menselijke uitdagingen met zich mee. Hoe zorg je dat systemen goed aansluiten én dat medewerkers effectief blijven samenwerken? Remco de Haan deelt inzichten over hybride digitaal samenwerken bij fusies en hoe je zowel technische als organisatorische obstakels overwint. Hotze Buwalda laat zien hoe onderwijsorganisatie Firda grip hield op incidenten tijdens een migratie en tegelijkertijd de klanttevredenheid waarborgde.

Dit event is een joint effort van het Kennisnetwerk Digitaal Samenwerken en het Kennisnetwerk Digitale Transformatie – relevant voor organisaties die te maken hebben met fusies van zowel systemen als teams.

0,00 excl. BTW

Dit event is volgeboekt of al geweest. Je kunt jezelf aanmelden voor de wachtlijst en ontvangt automatisch een mail zodra er plek vrijkomt.

Mail ontvangen wanneer er weer tickets beschikbaar zijn?

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Werk je bij een lid van Samenwerking Noord?
Dan mag je altijd gratis deelnemen.

Geen lid? Kies dan het niet-ledenticket (niet altijd beschikbaar)

Wie zijn lid? Lid worden

Wil je afmelden?

Dat kan tot 24 uur van tevoren, maar het liefst zo snel mogelijk.

Afmelden

Over dit event

Wanneer organisaties of afdelingen (techniek) fuseren, brengt dat niet alleen organisatorische, maar ook technische uitdagingen met zich mee. Hoe zorg je ervoor dat medewerkers goed blijven samenwerken en dat technische systemen naadloos op elkaar aansluiten? Tijdens dit event delen experts uit het veld waardevolle inzichten over hoe je succesvol digitale samenwerking en klanttevredenheid waarborgt tijdens fusies. Tijdens de interactieve pauze is er ruimte om ervaringen uit te wisselen. 

Hybride digitaal samenwerken bij fusie – de hobbels 

Wanneer organisaties fuseren, beginnen ze vanuit bestaande faciliteiten en infrastructuren. Medewerkers werken zoals ze dit al jaren gewend zijn. Maar zoals het gezegde luidt: Rome is ook niet op één dag gebouwd. Hoe kunnen we de grenzen van techniek en de mate van veranderingen die een medewerker aankan, overwinnen? 

Remco de Haan neemt je mee in de complexe wereld van technische organisatorische transities. Hij zal de belangrijkste uitdagingen bespreken die cruciaal zijn voor een succesvolle migratie. Laten we samen ontdekken hoe we deze reis kunnen maken met minimale verstoringen en maximale toegevoegde waarde voor de organisatie en haar medewerkers. 

Een tevreden klant  

Een verandering brengt altijd vragen en incidenten met zich mee. Hoe houd je grip op de incidenten en hoe houd je de klant geïnformeerd en tevreden? Voor deze uitdaging stond onderwijsorganisatie Firda de afgelopen zomer. Door het uitzetten van de juiste acties voor-, tijdens-, en na de migratie en het inzetten van het juiste personeel is het gelukt om niet alleen technisch de migratie af te ronden, maar ook uiteindelijk dat de klant tevreden te maken en te houden. Hotze Buwalda neemt ons mee in dit verhaal en laat zien welke aanpak ervoor heeft gezorgd dat Firda grip hield op de situatie en tegelijkertijd de klanttevredenheid wist te waarborgen. Met concrete voorbeelden en geleerde lessen krijgen we inzicht in hoe je tijdens een verandering zowel de techniek als de klantrelatie goed beheert. 

Programma

14:30 Inloop

15:00 Opening

15:10 Hybride digitaal samenwerken bij fusie – de hobbels (Remco de Haan)

15:40 Interactieve pauze

16:10 Plenaire terugkoppeling

16:20 De tevreden klant (Hotze Buwalda)

16:50 Afsluiting

Locatie en parkeren

Locatie

Parkeren

Parkeren is gratis op het terrein van Firda. Mocht het terrein vol zijn, dan zijn er rondom het gebouw ook gratis parkeerplekken beschikbaar.

Heb je vragen?

Via onderstaande links kunnen we je verder helpen als je vragen hebt over events.

FAQ

Werk je bij een lid van Samenwerking Noord? Dan mag je altijd gratis deelnemen.

Geen lid? Kies dan het niet-ledenticket (niet altijd beschikbaar)

Wie zijn lid? Lid worden