ING bouwt contactcenter op Twilio

Terug naar agenda

Dit event is volgeboekt of al geweest. Je kunt jezelf aanmelden voor de wachtlijst en ontvangt automatisch een mail zodra er plek vrijkomt.

Mail ontvangen wanneer er weer tickets beschikbaar zijn?

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Info

Via onderstaande links kunnen we je verder helpen als je vragen hebt over events.

Legenda

Terug naar agenda


10 mei

11:30 – 12.30 uur

‘Het verschil met een infrastructuuroplossing is enorm’

Om de contactcenters wereldwijd te optimaliseren maakte ING de overstap naar Twilio. Wat heeft de cloudoplossing de bank gebracht en wat was daarbij de rol van Quintor? ‘Als je kijkt waar we nu staan, dan hebben sinds de start in 2015 enorm veel bereikt.’

Beschrijving

Theo Frieswijk, IT Area Lead bij ING, vertelt over de overgang van een infrastructuur gedreven platform voor contactcenters naar een cloudoplossing die met behulp van het Twilio-platform door ING is gebouwd. Er was vrijwel geen innovatie mogelijk, waardoor we nauwelijks business value konden toevoegen. Dit is drastisch veranderd. ING is nu in staat een oplossing voor meerdere kanalen in acht landen tegelijk door te voeren. Hoe dit is gelukt en welke voordelen dat biedt aan de agents van ING en ook wat het de gebruikers oplevert, legt Theo tijdens deze lunchsessie uit.