Digitaal samenwerken: PowerApps & Power Automate

Terug naar agenda

Dit event is volgeboekt of al geweest. Omdat wij events met 20% overboeken, hanteren wij geen wachtlijsten. Annuleringen zorgen er soms wel voor dat er weer plekken beschikbaar komen. Houd daarom deze pagina in de gaten.

Mail ontvangen wanneer er weer tickets beschikbaar zijn?

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Info

Via onderstaande links kunnen we je verder helpen als je vragen hebt over events.

Legenda

Terug naar agenda


24 september

10.00 – 12.00 uur

Digitaal samenwerken is het uitgangspunt binnen onze kennisgroep. Daarbij is het gebruik van de juiste middelen van essentieel belang. Een van de meest gebruikte middelen is het Office pakket of zoals het tegenwoordig heet M365. Hierin worden diverse apps geleverd die helpen bij een goede samenwerking. Ook zien we steeds meer mogelijkheden om handelingen te automatiseren. Dat geeft ruimte om andere dingen te doen en het helpt bij het verhogen van de kwaliteit van het werk. In de bijeenkomst van 24 september willen we aandacht besteden aan die mogelijkheden.

Beschrijving

Het programma bestaat uit 2 presentaties. We zullen ingaan op vragen als:  “Wat is Power Automate en Power App?” en  “Wat kan je er mee en wat betekent het voor je werk, je organisatie en jou?”. We zullen niet meteen de diepte in gaan maar hopen wel een aardig beeld te schetsen van een paar mogelijkheden die eventueel snel zijn in te zetten.

Programma:

  • 10.00 uur Na een welkomstwoord krijgen we de eerste presentatie. Deze wordt gegeven door Paul Keijzers en Gonneke Kragt van KBWorks. Ze nemen ons mee in mogelijkheden die M365 biedt om veel voorkomende handelingen te automatiseren.
  • 10.30 uur Er is ruimte om te reageren, vragen te stellen en te horen bij welke leden kennis op dit gebied wordt gevraagd maar zeker ook kan worden aangeboden.
  • 11.00 uur  Start van de tweede presentatie. Karin Baltus van Nexxt zal in haar presentatie het accent vooral leggen op de impact van gebruik Power Automate en Power Apps en wat het betekent voor o.a. de organisatie. Denk aan beheer en beveiliging maar ook tips hoe je kennis op dit gebeid vergroot.
  • 11.30 uur Ook nu kan er worden gereageerd op de presentatie en kunnen we van elkaar horen wat dit onderwerp bij de verschillende aanwezigen ‘thuis op het werk’ betekent of gaat betekenen.
  • 11.50 uur Peilen of er behoefte is meer met dit onderwerp te doen.
  • 12.00 uur Afsluiting.

Deze bijeenkomst is een eerste verkenning t.a.v. Power Automate en Power Apps. We gaan, indien die behoefte er is, meer aandacht besteden aan dit onderwerp in vervolgsessies.