Info
Via onderstaande links kunnen we je verder helpen als je vragen hebt over events.
22 maart
15.00 – 17.00 uur
Met de verdere groei van digitalisering is het inkopen van ICT-tools voor veel organisaties nog belangrijker geworden en voorwaardelijk voor hun succes. Dat kan in de praktijk best wel eens een uitdaging zijn, zowel intern als tussen hierin samenwerkende organisaties. Vanuit Inkoop Platform Noord Nederland en Samenwerking Noord willen we de noordelijke spelers op dit terrein graag met elkaar in gesprek brengen om kennis te maken perspectieven te delen en succesfactoren te identificeren.
Programma
14.45 Inloop
15.00 Welkom en intro door bestuurslid IPNN Jan Kiers en de middagvoorzitter Wijnand Aalderink, bestuurslid SN
15.10 Drie pitches ter introductie:
- Perspectief afdeling Inkoop, Nynke Appelhof, Gasunie
- Perspectief afdeling ICT / informatievoorziening, Adrik Schmid, Gemeente Eemsdelta
- Perspectief ICT Dienstverlening, Nico Kluin, Get There
15.30 World Cafe • Praktijk en toekomst van ICT inkoop
In drie keer 15 minuten maak je als deelnemer een ronde langs drie tussenstations. Al je ervaringen en ideeën zijn van harte welkom bij de facilitators. Zij zullen een aantal succesfactoren destilleren uit alle inbreng, waarover na de pauze het gesprek gevoerd kan worden.
16.15 Pauze
16.30 Tafelgesprek met middagvoorzitter en de facilitators, met inbreng vanuit de deelnemers
- ‘Wat is de opbrengst van de gesprekken geweest?’
- ‘Zijn er succesfactoren te benoemen?’
- ‘Waar raken de verschillende perspectieven elkaar?’
- ‘Hoe kan Noordelijke samenwerking verder worden vormgegeven?’
16.55 Afronding en follow-up door middagvoorzitter
17.00 Netwerkborrel