Rondetafeldiscussie ‘Cloud Gebruik’

Terug naar agenda
Wissen
Veelgestelde vragen

Waarom wordt er een factuuradres gevraagd? Wie ontvangt de tickets na reserveren? Wat zijn ledentickets?

Afmelden

Afmelden voor een event kan door te mailen naar events@samenwerkingnoord.nl, minimaal 24 uur van tevoren.

Indien je je niet tijdig afmeldt, volgt er een factuur ter waarde van het niet-ledenticket (let op: alleen van toepassing indien er wordt gewerkt met ledentickets en niet-ledentickets).

Legenda

Afgelast vanwege coronavirus

Op 26 maart organiseert de sector Veiligheid van Samenwerking Noord een ronde tafel discussie over ‘Cloud Gebruik’. Deze sessie wordt georganiseerd in Hotel Van der Valk in Hoogkerk. Je bent vanaf 08.00 uur welkom waarbij je eerst kunt genieten van een ontbijtbuffet. Rond 09.00 uur beginnen we met de ronde tafel sessie. Uiterlijk om 12.30 uur sluiten we af. Je bent van harte uitgenodigd, samen met je collega’s en andere geïnteresseerden hieraan mee te doen.

Beschrijving

Voor wie is deze sessie bedoeld?

Deze kennisbijeenkomst is bedoeld voor IT managers, Cloud- en migratiespecialisten en professionals die meer willen weten van en dagelijks te maken hebben met de actuele ontwikkelingen op genoemd terrein.

We nodigen de deelnemers van harte uit om casussen mee te nemen en in te brengen in de discussie.

Aanmelden en investering.

Op dit moment is het niet meer mogelijk om aan te melden omdat het event is volgeboekt.

Voor leden van Samenwerking Noord is deze kennisbijeenkomst vanzelfsprekend gratis. Niet leden van Samenwerking Noord zijn eveneens van harte welkom tegen een vergoeding van € 150,00 exclusief BTW per deelnemer. Aanmeldingen van niet leden zijn pas definitief na opgave van het factuur- en/of postadres bij aanmelding. Afmeldingen en/of ‘no shows’ na 22 maart worden, ook voor leden, gefactureerd tegen genoemd tarief.

We ontmoeten jullie graag op 26 maart in Hotel Van der Valk in Hoogkerk!

Extra informatie
Ticket

Ledenticket, Niet-ledenticket

Event Details

Event Details

We hebben drie ronden met 5 tafels waarbij we de volgende onderwerpen bespreken.

Onderwerp 1 gaat in op het Selectieproces om te komen tot een leverancier. Vragen die hierbij centraal staan zijn:

  • Welk probleem wil je oplossen?
  • Wat zijn je behoeften, eisen en wensen?
  • Welke keuzes gemaakt en waarom?
  • Welke methoden van selectie gehanteerd? Welke kennis hierbij nodig gehad?
  • Wat heb je van het proces geleerd?

Onderwerp 2 gaat over de Implementatie op basis van de volgende vragen:

  • Wat doe je zelf en wat doet de leverancier? En waarom?
  • Hoe ben je tot bepaalde keuzes gekomen?
  • Is de implementatie verlopen zoals verwacht bij selectieproces
  • Kun je een aantal voorbeelden geven wat goed is gegaan en wat niet?

Onderwerp 3 gaat in op Beheer vanuit de volgende aspecten:

  • Hoe zorg je ervoor dat leveranciers up to date zijn qua eigen security management?
  • Hoe maak ik de transformatie naar een regie organisatie met mijn medewerkers? Wat voor competenties hebben je medewerkers dan nodig?
  • Wat heb je niet voorzien?
  • Wanneer ga je over van project naar beheer?
  • Hoe manage je de relatie met de leveranciers? Wat gaat goed en wat kan beter?

Elke tafel wordt gefaciliteerd door een tafelvoorzitter, hierbij is een flipover beschikbaar. Per ronde wordt gedurende 45 minuten 1 van de drie onderwerpen besproken, hierbij blijft de samenstelling van de groepen hetzelfde om tot verdieping te kunnen komen. Na elke ronde wordt een korte samenvatting gegeven van hetgeen aan elke tafel is besproken.

Per tafel is er ruimte voor personen. Oftewel, vol is vol. Wees er dus snel bij als je hieraan wilt meedoen.

Startdatum: maart 26, 2020

Einddatum: maart 26, 2020

Aanvangstijd: 08:00

Eindtijd: 12:30

Locatie: Hotel Van der Valk Hoogkerk

Ledentickets en niet-ledentickets
In het geval er wordt gewerkt met ledentickets en niet-ledentickets; indien je werkt bij een organisatie die lid is van Samenwerking Noord, kom je in aanmerking voor een ledenticket. We controleren dit aan de hand van je zakelijke e-mailadres. Na de controle ontvang je de tickets per mail. De tickets worden bij aanvang van het event gescand door Samenwerking Noord. Bij afwezigheid zonder afmelding wordt er een factuur gestuurd naar de organisatie waar je werkt, ter waarde van het niet-ledenticket.